بهترین روش نصب سنگ مصنوعی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 2 اسفند 1394
بازدید : 4410
نویسنده : امین

در این مقاله می خواهیم بهترین روش هاب نصب سنگ مصنوعی را به شما آموزش دهیم. بهتر است در ابتدای کار طول و ارتفاع بخشی که می‌خواهید توسط سنگ مصنوعی پوشیده شود را در هم ضرب کنید تا بتوانید مقداری دقیق از سنگ مصنوعی را برایان محاسبه کنید.

سپس باید محل را برای نصب سنگ مصنوعی آماده کنید (زیر کاری درست شود). جهت نصب بر روی دیوار گچی و یا سطوح رنگ شده ابتدا سطح را به وسیله تیشه خراش داده و سپس اقدام به نصب سنگ مصنوعی نمایید. نصب بر روی نئوپان و یا ام دی اف مقداری سخت است برای این کار ابتدا سطح مورد نظر را با استفاده از رابیتس بپوشانید تا اتصال سنگ مصنوعی به درستی انجام شود. برای نصب بر روی کاشی و سرامیک هم مانند گچ عمل کنید.

عمدتاً نصب سنگ مصنوعی  به دو روش دوغابی و چسبی انجام می‌شود که نوع چسبی بسیار راحت‌تر و تمیزتر است. هنگامی که سنگ را در جای خود قرار می‌دهید با انجام تکان‌های آرام موجب شوید سنگ کاملاً در جای خود محکم شود.

روش چسبی:

سطح را کاملاً مسطح نمایید.

به ترتیب از پایین به بالا پشت سنگ‌ها را به‌وسیله چسب و ماله روی دیوار چسبانده و با ضربه محکم کنید.

روش دوغاب:

روش دیگر نصب سنگ مصنوعی روش دوغاب کاری یعنی ریختن بتن در پشت سنگ مصنوعی می‌باشد. سنگ مصنوعی را در این روش می‌توان مستقیماً بر روی سطح آجری،  بلوک‌های بتنی  و یا هر سطح نصب نمایید. بهتر است ملات را با نصبت یک به یک از سیمان و ماسه بسازید و بسیار بهتر است در این ملات از چسب‌های پودری سنگ و کاشی نیز استفاده کنید. و در انتهای کار به وسیله کیسه و ملات بندکشی کنید.





:: برچسب‌ها: سنگ مصنوعی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وب سایت سنگ مصنوعی | سنگ آنتیک خوش امدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

لطفآ ایتدا لینک ما را ( http://goo.gl/RcixGv ) با عنوان سنگ مصنوعی در وبلاگ خود قرار دهید سپس لینک خود را در ابن بخش وارد نمایید.






سئو

RSS

Powered By
loxblog.Com