درزگیری سنگ مصنوعی پس از نصب


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 2 اسفند 1394
بازدید : 1441
نویسنده : امین

در هنگام کار با سنگ مصنوعی و پس از نصب سنگ مصنوعی در محل مورد نظر، ممکن است درزهایی وجود داشته باشد که نیاز به مسدود کردن آنها خواهیم داشت. به منظور درزگیری و مسدود کردن شکاف های موجود بر روی سنگ مصنوعی ابتدا باید بتونه های اضافی موجود بر روی سنگ مصنوعی را با استفاده از یک دستمال مرطوب حذف کنیم.

به منظور هموار کردن درزهای بین پانل های سنگ مصنوعی، از یک قلم مو رنگ مرطوب استفاده کنید. برای این کار قلم مو را درجهت افقی بر روی درز بین سنگ مصنوعی بکشید.

مسدود کردن و درزبندی در محل های پیچ ها بر روی سنگ مصنوعی نیز باید انجام شود.

برای این منظور باید از مواد درزگیری مخصوص سنگ مصنوعی استفاده کنید که در بازار ارائه شده اند. پس از اضافه کردن درزگیر به محل مورد نظر بر روی سنگ مصنوعی با استفاده از یک قلم مو مرطوب، سطح سنگ مصنوعی را هموار نمایید.

بنابراین توجه داشته باشید که پس از تکمیل فرآیند نصب سنگ مصنوعی، کار شما تکمیل نشده است، زیرا زیبایی ظاهری نمای ایجاد شده توسط سنگ مصنوعی بسیار حائز اهمیت است. و وجود شکاف ها و درزها و همچنین بتونه ها و چسب های اضافی بر روی سنگ مصنوعی موجب کاهش زیبایی می شود. از این رو باید پس از تکمیل نصب سنگ مصنوعی به این نکات توجه کرده و آنها را از سنگ مصنوعی حذف کنیم.





:: برچسب‌ها: سنگ مصنوعی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وب سایت سنگ مصنوعی | سنگ آنتیک خوش امدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

لطفآ ایتدا لینک ما را ( http://goo.gl/RcixGv ) با عنوان سنگ مصنوعی در وبلاگ خود قرار دهید سپس لینک خود را در ابن بخش وارد نمایید.






سئو

RSS

Powered By
loxblog.Com