قالب سنگ مصنوعی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 4 اسفند 1394
بازدید : 902
نویسنده : امین

در این مقاله در مورد قالب سنگ مصنوعی و انواع آن برای شما توضیح خواهیم داد. ابتدا به سراغ جنس این قالب‌ها می‌رویم، عمدتاً جنس قالب سن مصنوعی به دو صورت ABS که برای قالب‌های براق و عموماً قالب‌های کف‌پوش استفاده می‌شود و HP که برای قالب‌هایی با ظاهر مات مانند سنگ های نما و ... استفاده می‌شود.

عموماً عمر مفید قالب براق بین ۳۰۰ الی ۱۰۰۰ ضرب تولید بسته به مرغوبیت آن و عمر مفید قالب مات بین ۱۸۰ الی ۵۰۰ ضرب می‌باشد. قالب‌های تزریقی از عمر بیشتری نسبت به قالب‌های فرمینگ برخوردارند ولی سنگ مصنوعی با کیفیت پایین‌تر تولید می‌کنند. قالب فرمینگ به دلیل یکپارچگی سطحی و به دلیل سطح صاف و صیقلی بودن بسیار بیشتر کارایی دارد.

بعد از قالب گیری باید محصول به وسیله ارتعاش و یا ضربه آرام از قالب جدا شود و ضربات شدید و حرارت در زمان خروج محصول بسیار به قالب سنگ مصنوعی صدمه می زند. بعد از کار با قالب بهتر است آن را با اسیدکلریدریک شسته و تمیز نمایید.

در واقع قالب‌ها هستند که طرح و زیبایی را به سنگ مصنوعی می‌دهند پس استفاده از قالب استاندارد و مرغوب در تولید سنگ مصنوعی با کیفیت بسیار مهم است.





:: برچسب‌ها: سنگ مصنوعی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وب سایت سنگ مصنوعی | سنگ آنتیک خوش امدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

لطفآ ایتدا لینک ما را ( http://goo.gl/RcixGv ) با عنوان سنگ مصنوعی در وبلاگ خود قرار دهید سپس لینک خود را در ابن بخش وارد نمایید.






سئو

RSS

Powered By
loxblog.Com