روشهای نصب سنگ مصنوعی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 26 بهمن 1394
بازدید : 508
نویسنده : امین

برش و نصب سنگ مصنوعی کاری بسیار تخصصی است، برای داشتن نمای زیبا و یا دکوراسیون مناسب نصب درست مکمل کیفیت سنگ مصنوعی می باشد، زیرا با نصب اشتباه امکان جداشدن و یا شکستکی در سنگ مصنوعی وجود دارد، پس در نصب سنگ و انتخاب استادکار مناسب دقت فرمایید.

دوغاب

در نصب سنگ مصنوعی به روش دوغاب ویا به بیان دیگر ریختن بتن در پشت سنگ باید از مصالح مناسب و دارای غلظت و چسبندگی مناسب استفاده کرد، این روش یکی از قدیمی ترین روش های نصب انواع سنگ می باشد، که امروزه هم پر کاربردترین روش نصب می باشد. در این روش نیازی به زیرکاری نمی باشد و روشی سریع و آسان برای نصب سنگ مصنوعی می باشد. بهترین ملات برای استفاده در این روش مخلوط سیمان و ماسه به نسبت مساوی می باشد همچنین بهتر است از چسب های سنگ نیز در این مخلوط برای استحکام بیشتر استفاده کنید، سپس آن را در پشت سنگ مصنوعی ریخته و منتظر می مانیم تا خشک شود.

چسب کاشی

در این روش نصب ابتدا نیاز به زیر کاری است و باید سطح مورد نظر را به وسیله سیمان مسطح نمود، سپس با استفاده از کاردک چسب کاشی را که از مخلوط کردن آب و پودر چسب کاشی به دست می آید، را بر روی آن کشیده و سپس سنگ مصنوعی را روی ان قرار می دهید. بسته به نوع چسب خشک شدن این چسب متفاوت است ولی بین نیم ساعت تا سه ساعت ممکن است به طول بینجامد. نکته مهم در این روش میزان درست مخلوط کردن پودر چسب با آب است، این مخلوط نباید به اندازه ای شل باشد که سنگ بر روی آن سر بخورد و نه به اندازهای سفت که سنگ مصنوعی به آن نچسبد.

پیچ رول پلاک

در ابتدا باید بگوییم خود ما این روش را توصیه نمی کنیم زیرا عمر سنگ مصنوعی را بشدت کم می کند و به مرور زمان می تواند موجب ترک خوردگی و شکستگی سنگ شود. در این روش با سوراخ کردن سنگ و قرار دادن رول پلاک در زیرکاری به وسیله پبیچ این دو سطح را به هم متصل می کنند، استفاده از این روش در نما ساختمانها بسیار مرسوم است.





:: برچسب‌ها: سنگ مصنوعی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وب سایت سنگ مصنوعی | سنگ آنتیک خوش امدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

لطفآ ایتدا لینک ما را ( http://goo.gl/RcixGv ) با عنوان سنگ مصنوعی در وبلاگ خود قرار دهید سپس لینک خود را در ابن بخش وارد نمایید.






سئو

RSS

Powered By
loxblog.Com