تاریخچه سنگ مصنوعی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 26 بهمن 1394
بازدید : 832
نویسنده : امین

تاریخچه ساخت و تولید سنگ مصنوعی به سال 1892 بر می گردد، در این سال فردی به نام فردریک رنسام که یک صنعتگر انگلستانی بود موفق به تولید اولین سنگ مصنوعی شد، البته باید بدانید شیوه تولید فردریک بسیار با شیوه تولید امروزی متفاوت بوده است.

تولید سنگ مصنوعی به شیوه امروزی در سال 1960 و در کشور ایتالیا پایه گذاری شد ، در سال 1965 اولین کارخانه تولید سنگ مصنوعی در ایتالیا ساخته و شروع به تولید گسترده این کالا کرد. جالب است بدانید ایده ساخت سنگ مصنوعی توسط چند طراح ساختمانی مطرح شد، آنها برای طراحی خود و هماهنگی با فضاهای مختلف نیاز به سنگ های متنوع تر و دارای رنگ های بیشتر داشتند، از این رو دست به ساخت سنگ مصنوعی زدند و توانستند شیوه نوین و همچنین مصالحی نوین را برای استفاده در دکوراسیون داخلی و نمای خارجی خلق نمایند. در آن روزها بیشتر از سنگ مصنوعی برای سنگ فرش خیابان و حیاط منازل و محوطه سازی استفاده می شد، ولی امروزه سنگ مصنوعی به یکی از اجزاء جدا نشدنی معماری تبدیل شده است.

باید بدانید مهمترین ماده در تولید سنگ مصنوعی تکه های سنگ طبیعی می باشد، ولی با ترکیب تکه سنگ های مختلف و یا استفاده از رنگدانه های متنوع و حتی اضافه کردن فلز و .. در ترکیب این سنگ ها می توان سنگ هایی با تنوع بسیار زیاد تولید کرد. باید بدانید جدا از تنوع در طرح و رنگ سنگ مصنوعی برتری های دیگری مانند وزن ، استحکام ، مقاومت و... را داراست و این برتری ها موجب شده روز به روز به علاقمندان به استفاده از سنگ مصنوعی اضافه شود.





:: برچسب‌ها: سنگ مصنوعی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وب سایت سنگ مصنوعی | سنگ آنتیک خوش امدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

لطفآ ایتدا لینک ما را ( http://goo.gl/RcixGv ) با عنوان سنگ مصنوعی در وبلاگ خود قرار دهید سپس لینک خود را در ابن بخش وارد نمایید.






سئو

RSS

Powered By
loxblog.Com