تولید سنگ مصنوعی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 28 بهمن 1394
بازدید : 524
نویسنده : امین

سنگ مصنوعی تهران سنگ توانسته با استفاده از ترکیبات خاص خود سنگی تولید کند که هم برای استفاده در فضای داخلی و دکوراسیون داخلی مناسب باشد و هم برای استفاده در نما یک گزینه کاملاً ایده آل باشد. در این مقاله تصمیم به توضیح شیوه تولید سنگ مصنوعی در سرکت تهران سنگ را نداریم بلکه می‌خواهیم یک دید کلی از شیوه تولید سنگ مصنوعی به شما بدهیم تا بیشتر با آن آشنا شوید.

در ابتدا شروع به ترکیب و  میکس موادی مانند سنگ مرمر، سنگ کلسیت ، گرانیت به همراه سیمان و مقدار کمی آب می‌کنیم، نوع سنگ طبیعی بکار رفته در بافت سنگ مصنوعی بسته به نوع سنگ متفاوت است و همین امر موجب شده بتوانیم انواع مختلفی از سنگ مصنوعی را متناسب با نیاز مشترین تولید نماییم. میزان آب به سیمان در حدود 5 به 30 می‌باشد. در ادامه این مخلوط را در قالب مخصوص ریخته و سپس فشرده و ویبره می‌کنیم تا شکل قالب را به خود بگیرد، در این بخش میزان فشرده سازی بسیار مهم است. به دلیل وجود قالب های متنوع می توان سنگ مصنوعی را در اشکال مختلف تولید کرد.

در تولید سنگ مصنوعی یکی از مهم‌ترین اصول ‌استفاده از حداکثر مواد طبیعی در مخلوط آن می‌باشد. رنگ سنگ مصنوعی از رنگ دانه های اکسید آهن و... تأمین می‌شود و به دلیل وجود رنگ های متنوع می توان سنگ مصنوعی با رنگ های مختلف را تولید کرد. باید بدانید پروسه رنگ سنگ مصنوعی بسیار مهم و با اهمیت است، تکنولوژی رنگ شامل دو بخش است که در ابتدا رنگ زمینه که در مخلوط سنگ مصنوعی ترکیب می‌شود و رنگ رویی که در زمان قالب گیری اضافه می گردد و این امر موجب می‌شود تغییر رنگ در سنگ مصنوعی در طول سالیان آب و هوا به وجود نیاید.





:: برچسب‌ها: سنگ مصنوعی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وب سایت سنگ مصنوعی | سنگ آنتیک خوش امدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

لطفآ ایتدا لینک ما را ( http://goo.gl/RcixGv ) با عنوان سنگ مصنوعی در وبلاگ خود قرار دهید سپس لینک خود را در ابن بخش وارد نمایید.






سئو

RSS

Powered By
loxblog.Com