عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1394
بازدید : 502
نویسنده : امین

دیده شده که برخی از فروشندگان تصمیم به فروش سنگ مصنوعی تولید چین و با هدف سود بیشتر کرده‌اند، این امر هم برای اقتصاد کشور بسیار مضر است و هم برای مصرف کننده‌ها بسیار خطرناک. حال شاید این سؤال پیش بیاید که چرا خطرناک برای مصرف کننده؟ باید بدانید سنگ مصنوعی تولید چین دارای کیفیت بسیار پایین و مقاومت بسیار کم است از این رو در اثر عوامل جوی به راحتی از نما جداشده و ممکن است موجب آسیب دیدگی شود.

سنگ مصنوعی چینی نسبت به نوع ایرانی خود ارزان‌تر و همچنین بی کیفیت‌تر است در ادامه برخی تفاوت‌های سنگ مصنوعی چینی و سنگ مصنوعی تولیدی تهران سنگ را برای شما بیان خواهیم کرد:

تغییر رنگ

سنگ چینی به دلیل وجود منافذ در بافت و همچنین استفاده نکردن از رنگ دانه‌های مرغوب به مرور زمان دچار رنگ پریدگی شده و جلوه خود را از دست می‌دهد، در مقابل سنگ مصنوعی تهران سنگ بعد از گذشت چند سال بازهم جلوهای مانند روز اول را داراست.

چسبندگی

چسبندگی سنگ مصنوعی چینی به دلیل بافت‌های نا همسان بسیار کم و در مقابل عوامل طبیعی بسیار آسیب پذیر می‌باشد.

دما

به دلیل مقاومت کم سنگ مصنوعی چینی در مقابل دما ممکن است این سنگ در سرما زیاد زمستان دچار ترک خوردگی شود.

مقاومت

مقاومت سنگ مصنوعی چینی به نصبت سنگ مصنوعی تهران سنگ بسیار کمتر و آسیب پذیر تر است.

در نتیجه سعی کنید کیفیت را قربانی قیمت نکرده و سنگ مصنوعی استاندارد و مرغوب را خریداری نمایید.



:: برچسب‌ها: سنگ مصنوعی ,
تاریخ : شنبه 8 اسفند 1394
بازدید : 912
نویسنده : امین

مقاومت بسیار زیاد این محصول نسبت به دیگر محصولات هم­­رده در برابر خش، ضربه، لکه

 جذب آب نزدیک به صفر، بهداشتی بودن و نظافت آسان
 آنتی باکتریال بودن وتنوع رنگ بالا
 مقاوم بودن در برابر سایش، مواد شیمیایی وقابلیت تحمل وزن ماشین آلات سنگین 

این سنگها برای استفاده در فضای داخلی ساختمان، کانتر­های آشپزخانه و میزهای آزمایشگاهی،سرویس بهداشتی و حمام،بیمارستان­ها، کلینیک­های دندانپزشکی، اتاق­های عمل و جراحی و .. مناسب میباشد



:: برچسب‌ها: سنگ مصنوعی ,
تاریخ : شنبه 8 اسفند 1394
بازدید : 936
نویسنده : امین

یکی از بهترین روش نصب سنگ مصنوعی استفاده از چسب خمیری است زیرا این چسب نیاز به افزودنی ندارد و به تنهایی به وسیله آن می توانید سنگ مصنوعی را به سطح مورد نظر متصل نمایید. در این مقاله بهترین روش برای استفاده از چسب خمیری را برای شما بیان خواهیم کرد.

ابتدا سطح مورد نظر را کاملا تمیز و از گردو غبار و یا هر عنصر سست کننده دیگری پاک نمایید.در صورتی که سطح مورد نظر رنگ و کاشی و یا کنیتکس باشد ابتدا به وسیله تیشه سطح مورد نظر را خراش داده و سپس اقدام به نصب نمایید.

در ادامه به دلیل وجود مایعات پلیمری موجود در چسب های خمیری اگر سطح مورد نظر شما سیمانی بود باید آن را به وسیله آب از رطوبت اشباع کرد و در صورت گچی بودن حداقل یک روز قبل از نصب سطح را توسط قلم موی نقاشی با پلیمر بپوشانید .

در ادامه به وسیله کاردک شانه ای به صورت افقی و عمودی چسب خمیری را بر روی سطح بکشید و توجه کنید که میزان مصرف چسب به مقداری باشد که کاملا بین سنگ مصنوعی و دیوار را پر کند و محلی عاری از چسب در زیر آن وجود نداشته باشد ، پیشنهاد ما این است مه مقدار کمی از چسب را پشت سنگ مصنوعی هم مالیده و سپس نصب نمایید. همیشه مقداری از چسب را از ظرف آن خارج کنید که بتوانید در مدت 15 دقیقه عملیات نصب را به اتمام برسانید زیرا اگر نصب بیشتر از این طول بکشد لایه رویی چسب خمیری خشک شده و قدرت چسبندگی آن کاهش می یابد.

در ادامه سنگ مصنوعی را روی سطح قرار داده و با ضربه توسط چکش پلاستیکی آن را محکم نمایید و تراز کنید.

در انتها به وسیله ی یک فرچه ی پلاستیکی سطح را تمیز کرده و 24 ساعت بعد عملیات بند کشی را به وسیله کیسه بند کشی انجام دهید.



:: برچسب‌ها: سنگ مصنوعی ,
تاریخ : پنج شنبه 6 اسفند 1394
بازدید : 587
نویسنده : امین

در سال های اخیر استفاده از انواع سنگ مصنوعی و سنگ آنتیک به منظور دکوراسیون داخلی و همچنین تزیین نمای خارجی ساختمان ها بسیار افزایش پیدا کرده است. سنگ آنتیک ترکیبی از ضایعات سنگ تراورتن و برخی از افزودنی های دیگر است. انواع سنگ آنتیک دارای مقاومت بسیار بالایی هستند که این یکی از دلایل افزایش استفاده از آنها است. 

سطح سنگ آنتیک ممکن است بعد از گذشت زمان آلوده شود و نیاز به تمیز کردن داشته باشد. در شست و شو تمیز کردن سنگ مصنوعی باید به چند نکته توجه کرد. در این بخش از مقالات سنگ مصنوعی و سنگ آنتیک قصد داریم اطلاعاتی در زمینه شست و شوی سنگ آنتیک در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم. اگر شما هم در دکوراسیون داخلی و یا در نمای ساختمان خود از سنگ آنتیک استفاده کرده اید، توصیه می کنیم این مقاله را در مورد تمیز کردن سنگ آنتیک مطالعه نمایید.

برای تمیز کردن سنگ آنتیک و حذف آلودگی و کثیفی از سنگ آنتیک می توانید از مواد شوینده و برس استفاده نمایید. در انتخاب برس برای تمیز کردن سنگ آنتیک دقت نمایید. برس های سیمی به سطح سنگ آنتیک آسیب می رسانند و نمای ظاهری آن را از بین می برند، از این رو نباید از برس سیمی برای پاکسازی سطح سنگ آنتیک استفاده کرد.

علاوه براین مواد شوینده اسیدی نیز موجب بروز خوردگی در سنگ آنتیک می شود. در واقع استفاده از اسید نیز به مانند برس سیمی موجب بروز آسیب در سطح سنگ آنتیک می شود. و نیاز به تعویض سنگ آنتیک را ایجاد می کند که هزینه زیادی را در بر دارد. از دیگر نکاتی که در شست و شو و تمیز کردن سنگ آنتیک باید به آن توجه کنید عدما استفاده از آب فشار قوی است. در واقع نماشویی توسط واشر فشار ها برای نماهای ایجاد شده از سنگ آنتیک توصیه نمی شود.



:: برچسب‌ها: سنگ مصنوعی ,
تاریخ : چهار شنبه 5 اسفند 1394
بازدید : 886
نویسنده : امین

سنگ مصنوعی دارای انواع مختلفی است. یکی از انواع زیبا و پرکاربرد انواع سنگ مصنوعی، پانل های سنگ مصنوعی Random (تصادفی) است. این نمونه سنگ مصنوعی زیبا و مقرون به صرف است. علاوه بر این نمای کلاسیک به خانه می دهد. این نوع سنگ مصنوعی دارای طیف رنگی وسیعی است از این رو برای دکوراسیون بسیار مورد استفاده است.

زیبایی، رنگ و جزییات این سنگ مصنوعی به حدی شگرف است که گاها افراد آن را با سنگ طبیعی اشتباه می گیرند. در این سنگ مصنوعی از از پلی یورتان که یک ماده مقاوم است استفاده شده است. این نوع سنگ مصنوعی دچار شکاف و ترک نمی شود. پلی یورتان سخت و مقاوم است، و در سخت ترین شرایط آب و هوایی مانند گرما، نور آفتاب، رطوبت، باد و سرما بدون آسیب دیدگی، بدون محو شدن، لایه برداری و یا فرسایش مقاومت خواهد کرد.

یکی دیگر از مزیت های بزرگ استفاده از پلی یورتان در ساخت سنگ مصنوعی، وزن سبک آن است. از این رو نصب این سنگ مصنوعی آسان است و هزینه ای برای نصب و راه اندازی این سنگ مصنوعی نیاز نیست. الگودهی پیچیده و رنگ های متنوع پانل های این سنگ مصنوعی موجب شده است تا استفاده از این نوع سنگ مصنوعی در مکان های مختلف افزایش پیدا کند.



:: برچسب‌ها: سنگ مصنوعی ,
تاریخ : سه شنبه 4 اسفند 1394
بازدید : 877
نویسنده : امین

در این مقاله در مورد قالب سنگ مصنوعی و انواع آن برای شما توضیح خواهیم داد. ابتدا به سراغ جنس این قالب‌ها می‌رویم، عمدتاً جنس قالب سن مصنوعی به دو صورت ABS که برای قالب‌های براق و عموماً قالب‌های کف‌پوش استفاده می‌شود و HP که برای قالب‌هایی با ظاهر مات مانند سنگ های نما و ... استفاده می‌شود.

عموماً عمر مفید قالب براق بین ۳۰۰ الی ۱۰۰۰ ضرب تولید بسته به مرغوبیت آن و عمر مفید قالب مات بین ۱۸۰ الی ۵۰۰ ضرب می‌باشد. قالب‌های تزریقی از عمر بیشتری نسبت به قالب‌های فرمینگ برخوردارند ولی سنگ مصنوعی با کیفیت پایین‌تر تولید می‌کنند. قالب فرمینگ به دلیل یکپارچگی سطحی و به دلیل سطح صاف و صیقلی بودن بسیار بیشتر کارایی دارد.

بعد از قالب گیری باید محصول به وسیله ارتعاش و یا ضربه آرام از قالب جدا شود و ضربات شدید و حرارت در زمان خروج محصول بسیار به قالب سنگ مصنوعی صدمه می زند. بعد از کار با قالب بهتر است آن را با اسیدکلریدریک شسته و تمیز نمایید.

در واقع قالب‌ها هستند که طرح و زیبایی را به سنگ مصنوعی می‌دهند پس استفاده از قالب استاندارد و مرغوب در تولید سنگ مصنوعی با کیفیت بسیار مهم است.



:: برچسب‌ها: سنگ مصنوعی ,
تاریخ : دو شنبه 3 اسفند 1394
بازدید : 610
نویسنده : امین

در این مقاله می خواهیم برخی فاکتورها را بیان کنیم که برتری سنگ مصنوعی را برای استفاده در نما نسبت به دیگر مصالح ساختمانی نشان می دهد. برای این که بدانیم سنگ مصنوعی برای نما مناسب است یا نه ابتدا بهتر است بدانیم چه سنگی برای استفاده در نما مناسب می باشد.

در زیر فاکتورهایی را که یک سنگ نما مناسب باید داشته باشد را برای شما بیان می کنیم:

  • سنگ مناسب برای استفاده در نما باید خاصیت عدم تغییر رنگ و جذب گرد و غبار را داشته باشد.
  • سنگ نما باید مقاومت بالایی در برابر رطوبت داشته باشد.
  • به دلیل کار در ارتفاع باید سنگ نما قابلیت اجرای سریع و آسان را داشته باشد.
  • عایق حرارت و صدا بودن سنگ نما یک فاکتور بسیار مهم است
  • سنگ نما باید قابلیت اجرا بر روی کلیه سطوح را داشته باشد
  • قابلیت ترمیم آسان و کم هزینه بسیار مهم است
  • سنگ نما باید امکان به وجود آوردن اشکال مورد نظر را داشته باشد
  • عمر زیاد مهمترین فاکتور است
  • سنگ نما باید یکدست و یکنواخت باشد .

سنگ مصنوعی با دارا بودن تمامی موارد بالا بهترین گزینه برای نمای ساختمان بوده و در مقابل دیگر مصالح برتری محسوسی را دارد. همچنین سنگ مصنوعی به راحتی با دیگر عناصر مانند چوب ، سنگ مصنوعی و... ترکیب شده و می توان یک نما زیبا را بسازد. در آخر قیمت سنگ مصنوعی از نوع طبیعی آن بسیار مناسب تر و به این صورت می توان در هزینه ها صرفه جویی کرد.



:: برچسب‌ها: سنگ مصنوعی ,
تاریخ : دو شنبه 3 اسفند 1394
بازدید : 553
نویسنده : امین

استفاده از سنگ مصنوعی در سال های اخیر پیشرفت چمشگیری داشته است و کاربرد سنگ مصنوعی روز به روز بیشتر می شود. از سنگ مصنوعی می توان برای ساخت سازه های مختلف و به منظورهای متفاوت استفاده کرد. در این بخش شما را با برخی از کاربردهای سنگ مصنوعی آشنا می کنیم.

کاربرد های رایج سنگ مصنوعی

• ساخت شومینه: از سنگ مصنوعی می توان برای ساخت شومینه به صورت متنوع و بسیار زیبا و متناسب با محیط استفاده کرد.

• استفاده از سنگ مصنوعی در حمام و آشپزخانه: با به کاربردن سنگ مصنوعی در محیط هایی همچون حمام و آشپزخانه می توان بافت های معماری خلاقانه ای ایجاد کرد.

• درب و پنجره و قوس ها: با استفاده از سنگ مصنوعی می توان قوس های معمولی به شکل بسیار زیبایی طراحی کرد.

• نمای ساختمان ها: به منظور طراحی زیبا و منحصر به فرد نمای ساختمان نیز می توان از سنگ مصنوعی استفاده کرد.

• تزیین فضای باز: علاوه بر کاربردهایی که تاکنون ذکر شده اند، از سنگ مصنوعی می توان برای ساخت شومینه، اجاق گاز، تزیین اطراف باغ، صندلی، میز و امثال این ها استفاده کرد. استفاده از سنگ مصنوعی تا حد زیادی به زیبایی محیط کمک می کند.

• ستون: ستون ها یکی دیگر از کاربردهای سنگ مصنوعی هستند. ستون ها موجب تقویت استحکام ساختمان هستند و وجود آنها ضروری است. اما در اکثر مواقع از زیبایی محیط می کاهند. برای رفع این مشکل می توان از سنگ مصنوعی استفاده کرد با چسباندن سنگ مصنوعی بر روی ستون ها می توان آنها را به یک سازه زیبا تبدیل کرد.



:: برچسب‌ها: سنگ مصنوعی ,
تاریخ : یک شنبه 2 اسفند 1394
بازدید : 1411
نویسنده : امین

در هنگام کار با سنگ مصنوعی و پس از نصب سنگ مصنوعی در محل مورد نظر، ممکن است درزهایی وجود داشته باشد که نیاز به مسدود کردن آنها خواهیم داشت. به منظور درزگیری و مسدود کردن شکاف های موجود بر روی سنگ مصنوعی ابتدا باید بتونه های اضافی موجود بر روی سنگ مصنوعی را با استفاده از یک دستمال مرطوب حذف کنیم.

به منظور هموار کردن درزهای بین پانل های سنگ مصنوعی، از یک قلم مو رنگ مرطوب استفاده کنید. برای این کار قلم مو را درجهت افقی بر روی درز بین سنگ مصنوعی بکشید.

مسدود کردن و درزبندی در محل های پیچ ها بر روی سنگ مصنوعی نیز باید انجام شود.

برای این منظور باید از مواد درزگیری مخصوص سنگ مصنوعی استفاده کنید که در بازار ارائه شده اند. پس از اضافه کردن درزگیر به محل مورد نظر بر روی سنگ مصنوعی با استفاده از یک قلم مو مرطوب، سطح سنگ مصنوعی را هموار نمایید.

بنابراین توجه داشته باشید که پس از تکمیل فرآیند نصب سنگ مصنوعی، کار شما تکمیل نشده است، زیرا زیبایی ظاهری نمای ایجاد شده توسط سنگ مصنوعی بسیار حائز اهمیت است. و وجود شکاف ها و درزها و همچنین بتونه ها و چسب های اضافی بر روی سنگ مصنوعی موجب کاهش زیبایی می شود. از این رو باید پس از تکمیل نصب سنگ مصنوعی به این نکات توجه کرده و آنها را از سنگ مصنوعی حذف کنیم.



:: برچسب‌ها: سنگ مصنوعی ,
تاریخ : یک شنبه 2 اسفند 1394
بازدید : 4410
نویسنده : امین

در این مقاله می خواهیم بهترین روش هاب نصب سنگ مصنوعی را به شما آموزش دهیم. بهتر است در ابتدای کار طول و ارتفاع بخشی که می‌خواهید توسط سنگ مصنوعی پوشیده شود را در هم ضرب کنید تا بتوانید مقداری دقیق از سنگ مصنوعی را برایان محاسبه کنید.

سپس باید محل را برای نصب سنگ مصنوعی آماده کنید (زیر کاری درست شود). جهت نصب بر روی دیوار گچی و یا سطوح رنگ شده ابتدا سطح را به وسیله تیشه خراش داده و سپس اقدام به نصب سنگ مصنوعی نمایید. نصب بر روی نئوپان و یا ام دی اف مقداری سخت است برای این کار ابتدا سطح مورد نظر را با استفاده از رابیتس بپوشانید تا اتصال سنگ مصنوعی به درستی انجام شود. برای نصب بر روی کاشی و سرامیک هم مانند گچ عمل کنید.

عمدتاً نصب سنگ مصنوعی  به دو روش دوغابی و چسبی انجام می‌شود که نوع چسبی بسیار راحت‌تر و تمیزتر است. هنگامی که سنگ را در جای خود قرار می‌دهید با انجام تکان‌های آرام موجب شوید سنگ کاملاً در جای خود محکم شود.

روش چسبی:

سطح را کاملاً مسطح نمایید.

به ترتیب از پایین به بالا پشت سنگ‌ها را به‌وسیله چسب و ماله روی دیوار چسبانده و با ضربه محکم کنید.

روش دوغاب:

روش دیگر نصب سنگ مصنوعی روش دوغاب کاری یعنی ریختن بتن در پشت سنگ مصنوعی می‌باشد. سنگ مصنوعی را در این روش می‌توان مستقیماً بر روی سطح آجری،  بلوک‌های بتنی  و یا هر سطح نصب نمایید. بهتر است ملات را با نصبت یک به یک از سیمان و ماسه بسازید و بسیار بهتر است در این ملات از چسب‌های پودری سنگ و کاشی نیز استفاده کنید. و در انتهای کار به وسیله کیسه و ملات بندکشی کنید.



:: برچسب‌ها: سنگ مصنوعی ,
به وب سایت سنگ مصنوعی | سنگ آنتیک خوش امدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

لطفآ ایتدا لینک ما را ( http://goo.gl/RcixGv ) با عنوان سنگ مصنوعی در وبلاگ خود قرار دهید سپس لینک خود را در ابن بخش وارد نمایید.






سئو

RSS

Powered By
loxblog.Com