سنگ مصنوعی چیست؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 26 بهمن 1394
بازدید : 535
نویسنده : امین

سنگ مصنوعی از ترکیب تکه های سنگ طبیعی با مواد افزاینده تولید می شود. سنگ مصنوعی از ترکیب سیمان ، خاک رس ، آگرگات سنگ ضایعاتی و خاک های سبک وزن ساخته می شوند البته هر شرکت تولید کننده سنگ از فرمول خواص خود استفاده می کند ولی مواد کلی همین مواد می باشند. بااستفاده از رنگ دانه اکسید آهن به همراه رنگ دانه های دیگر رنگ مورد نظر را به سنگ مصنوعی می دهیم. پس از ترکیب مواد گفته شده به همراه رنگ دانه ها این مخلوط را در قالب ریخته و آن را می کوبیم، باید بدانید این قالب ها دارای نقش و نگار های مختلف و متنوعی می باشند. از نظر قیمت، سنگ های مصنوعی به مراتب قیمتی مناسب تر از سنگ های طبیعی دارند، زیرا به نسبت سنگ طبیعی تولید آن کم هزینه تر می باشد، همچنین سنگ مصنوعی دارای وزنی کمتر و ضخامت کمتر به نسبت سنگ طبیعی هستند، این امر موجب هزینه حمل کمتر نیز می شود. علاوه بر مواردی که در بالا گفته شد مقاومت سنگ مصنوعی بالاتر و در قطعات کوچکتر موجود می باشد این امر موجب نصب آسان و هزینه کمتر می شود

وزن سنگ مصنوعی تقریبآ پانزده کیلوگرم بر متر مربع می باشد و در صورت استفاده از سنگ مصنوعی در قطعات کوچک تا چهل کیلوگرم بر متر مربع نیز افزایش می یابد که بازهم از سنگ طبیعی بسیار سبکتر می باشد. رنگ سنگ مصنوعی در گذر زمان و در مقابل عوامل جوی از بین نمی رود و کم رنگ هم نمی شود، زیرا در زمان تولید رنگ پودری در ساختار سنگ مخلوط شده است. تنوع در رنگ و طرح در سنگ مصنوعی به نسبت سنگ صبیعی بسیار بالاتر است. سنگ مصنوعی یک محصول سیمانی است و دارای عمر مفیدی زیاد که برای استفاده در سطح خارجی ساختمان بسیار مناسب است. سنگ  مصنوعی به دلیل تحمل تغییرات دمای بالا می توانند در ساخت فضای شومینه مورد استفاده قرار گیرند. تحمل دمای بالای سنگ مصنوعی به دلیل وجود خاک رس در ساختار آن می باشد.





:: برچسب‌ها: سنگ مصنوعی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وب سایت سنگ مصنوعی | سنگ آنتیک خوش امدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

لطفآ ایتدا لینک ما را ( http://goo.gl/RcixGv ) با عنوان سنگ مصنوعی در وبلاگ خود قرار دهید سپس لینک خود را در ابن بخش وارد نمایید.






سئو

RSS

Powered By
loxblog.Com