مزایا و معایب استفاده از سنگ مصنوعی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 1 اسفند 1394
بازدید : 354
نویسنده : امین

سنگ مصنوعی یکی از مصالح جدید ساختمانی است که در چند سال اخیر کاربرد فراوانی در ساخت و سازها پیدا کرده است. در این مقاله قصد داریم برخی از مزایا و معایب سنگ مصنوعی را برای شما علاقه مندان شرح دهیم.

مزایای سنگ مصنوعی

• به عنوان یکی از اولین مزیت های سنگ مصنوعی می توان به قیمت سنگ مصنوعی اشاره کرد. سنگ مصنوعی نسبتا دارای قیمت مناسب تری نسبت به سنگ طبیعی است. از این رو استفاده از آن بسیار توسعه پیدا کرده است.

• سنگ مصنوعی دارای وزن کمی است. به گونه ای که استفاده از آن بسیار آسان است.

• از نظر ظاهری نیز سنگ مصنوعی دارای مزایایی است. سنگ مصنوعی در رنگ و طرح های متنوعی تولید می شود که این امر موجب افزایش زیبایی در محل استفاده از سنگ مصنوعی است.

• استفاده از سنگ مصنوعی به محل هایی همچون هتل ها، ادارات، خانه و غیره موجب ایجاد چشم اندازی زیبا می شود.

علاوه بر مزایا، استفاده از سنگ مصنوعی دارای معایبی نیز است. در این بخش شما را با برخی از معایب کاربرد سنگ مصنوعی آشنا می کنیم.

معایب سنگ مصنوعی

• سنگ مصنوعی نسبت به مصالح سنگی طبیعی دارای دوام کمتری است به گونه ای که در طول زمان ممکن دچار شکاف و یا از بین رفتن شود.

• استفاده از سنگ مصنوعی با وجود زیبایی که دارد، اما از نظر زیبایی شناسی طبیعی (مثل رشد خزه و گلسنگ) نسبت به سنگ هایی که به طور طبیعی ایجاد شده اند، از زیبایی طبیعی کمتری برخوردار است.

با تمام این تفاسیر استفاده از سنگ مصنوعی در ساخت و ساز روز به روز افزایش می یابد. این امر موجب افزایش خرید سنگ مصنوعی توسط پیمانکاران و مهندسان ساختمان شده است. شرکت تهران سنگ، یکی از برترین شرکت ها در زمینه فروش سنگ مصنوعی و ارائه خدمات نصب سنگ مصنوعی با بهترین قیمت است. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.





:: برچسب‌ها: سنگ مصنوعی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وب سایت سنگ مصنوعی | سنگ آنتیک خوش امدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

لطفآ ایتدا لینک ما را ( http://goo.gl/RcixGv ) با عنوان سنگ مصنوعی در وبلاگ خود قرار دهید سپس لینک خود را در ابن بخش وارد نمایید.






سئو

RSS

Powered By
loxblog.Com