تمیز کردن سنگ آنتیک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 6 اسفند 1394
بازدید : 601
نویسنده : امین

در سال های اخیر استفاده از انواع سنگ مصنوعی و سنگ آنتیک به منظور دکوراسیون داخلی و همچنین تزیین نمای خارجی ساختمان ها بسیار افزایش پیدا کرده است. سنگ آنتیک ترکیبی از ضایعات سنگ تراورتن و برخی از افزودنی های دیگر است. انواع سنگ آنتیک دارای مقاومت بسیار بالایی هستند که این یکی از دلایل افزایش استفاده از آنها است. 

سطح سنگ آنتیک ممکن است بعد از گذشت زمان آلوده شود و نیاز به تمیز کردن داشته باشد. در شست و شو تمیز کردن سنگ مصنوعی باید به چند نکته توجه کرد. در این بخش از مقالات سنگ مصنوعی و سنگ آنتیک قصد داریم اطلاعاتی در زمینه شست و شوی سنگ آنتیک در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم. اگر شما هم در دکوراسیون داخلی و یا در نمای ساختمان خود از سنگ آنتیک استفاده کرده اید، توصیه می کنیم این مقاله را در مورد تمیز کردن سنگ آنتیک مطالعه نمایید.

برای تمیز کردن سنگ آنتیک و حذف آلودگی و کثیفی از سنگ آنتیک می توانید از مواد شوینده و برس استفاده نمایید. در انتخاب برس برای تمیز کردن سنگ آنتیک دقت نمایید. برس های سیمی به سطح سنگ آنتیک آسیب می رسانند و نمای ظاهری آن را از بین می برند، از این رو نباید از برس سیمی برای پاکسازی سطح سنگ آنتیک استفاده کرد.

علاوه براین مواد شوینده اسیدی نیز موجب بروز خوردگی در سنگ آنتیک می شود. در واقع استفاده از اسید نیز به مانند برس سیمی موجب بروز آسیب در سطح سنگ آنتیک می شود. و نیاز به تعویض سنگ آنتیک را ایجاد می کند که هزینه زیادی را در بر دارد. از دیگر نکاتی که در شست و شو و تمیز کردن سنگ آنتیک باید به آن توجه کنید عدما استفاده از آب فشار قوی است. در واقع نماشویی توسط واشر فشار ها برای نماهای ایجاد شده از سنگ آنتیک توصیه نمی شود.





:: برچسب‌ها: سنگ مصنوعی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وب سایت سنگ مصنوعی | سنگ آنتیک خوش امدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

لطفآ ایتدا لینک ما را ( http://goo.gl/RcixGv ) با عنوان سنگ مصنوعی در وبلاگ خود قرار دهید سپس لینک خود را در ابن بخش وارد نمایید.






سئو

RSS

Powered By
loxblog.Com