چند برتری سنگ مصنوعی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 26 بهمن 1394
بازدید : 538
نویسنده : امین

در این مقاله برخی از برتری های سنگ مصنوعی را نسبت به سنگ های معمول برای شما بیان خواهیم کرد.

تیره نشدن سنگ مصنوعی به مرور زمان

اگر توجه کرده باشید سنگ های طبیعی در زمان نصب بسیار شفاف و براق هستند و این به دلیل استفاده از رزین در سطح سنگ است. این رزین در اثر عوامل جوی مانند: نور خورشید و همچنین باران اسیدی ، بعد از مدتی از بین می رود و در نتیجه سنگ دچار تیرگی می شود.

در مقابل به دلیل جذب رطوبت بسیار پائین و تراکم مولکولی بالا و همچنین عدم وجود حفره در بافت داخلی سنگ مصنوعی این سنگ ها به مرور زمان دچار تیرگی نمی شوند و بعد از گذشت سالها همچنان جلوه اولیه خود را حفظ می نمایند.

چسبندگی بیشتر سنگ مصنوعی

سنگ های طبیعی به دلیل ناهمسان بودن  و ضریب انبساط و انقباض متفاوت سنگ و بتن به مرور زمان شل شده و از بدنه ساختمان جدا می شوند، این امر موجب  خسارات زیادی در ساختمان می شد .امروزه برای رفع این مشکل از پیچ و رول پلاک استفاده می کنند که زیبایی سنگ را گرفته و به مرور زمان با زنگ زدگی مشکلاتی را برای سنگ ایجاد می کند.

در مقابل سنگ مصنوعی به دلیل قدرت چسبندگی بالا به مصالح ساختمانی و همچنین به دلیل همسان بودن ضریب انبساط و انقباض آن با مصالح به مرور زمان خود را از ساختمان جدا نمی کند.

قیمت مناسبت سنگ مصنوعی

سنگ طبیعی در بازار با قیمت بسیار زیاد وجود دارد، با تحقیق در مورد قیمت متوجه خواهید شد سنگ با کیفیت معمول قیمت بالایی دارد.

سنگ مصنوعی با کیفیت بالا قیمتی معادل یک سوم سنگهای معمول را دارد، یعنی با انتخاب سنگ مصنوعی کیفیت را در کنار قیمت مناسب خواهید داشت.

وزن کم سنگ مصنوعی

وزن سنگ های طبیعی 2500 الی 3000 کیلوگرم بر متر مکعب به صورت نرمال می باشد ، برای مثال سنگ های تراورتن وزن 2500 کیلوگرم در متر مکعب را داراست.

در مقابل وزن سنگ مصنوعی به صورت نرمال 2200 کیلوگرم بر متر مربع و سنگ مصنوعی نیمه سبک 1500 – 1700 کیلوگرم و نوع فوق سبک سنگ مصنوعی وزنی بین 500 الی 1100 کیلوگرم را داراست، که با مقایسه این وزن ها می توان فهمید که سنگ مصنوعی به نسبت سنگ های طبیعی بسیار سبک تر است .

مقاومت سنگ مصنوعی در مقابل سرما و گرما

سنگ های طبیعی به دلیل جذب آب و نفوذ آب به درون آنها در اثر سرمای زیاد هوا این آبها یخ زده و شکاف های کوچکی در آنها ایجاد می کند که به مرور زمان موجب شکستگی سنگ خوهد شد.

در مقابل سنگ مصنوعی به دلیل عدم نفوذ آب سرما تا دمای -50 درجه را به راحتی تحمل می کند.

عایق صوتی و حرارتی سنگ مصنوعی

سنگ مصنوعی به دلیل استفاده از ترکیبات خاص خود عایق صوتی و حرارتی بسیار مناسبی برای استفاده در نمای ساختمان می باشد، همچنین به دلیل شکل هندسی خواص خود موجب شکست صوت و ورود کمتر صدا به منزل می گردد.

چند برتری سنگ مصنوعی

 فرسایش کمتر سنگ مصنوعی به نسبت سایر سنگ ها

تنوع در طرح ، رنگ و ابعاد که موجب زیبایی بسیار زیاد سنگ مصنوعی شده است.

 مقاومت بالا در مقابل فشار و ضربه





:: برچسب‌ها: سنگ مصنوعی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وب سایت سنگ مصنوعی | سنگ آنتیک خوش امدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

لطفآ ایتدا لینک ما را ( http://goo.gl/RcixGv ) با عنوان سنگ مصنوعی در وبلاگ خود قرار دهید سپس لینک خود را در ابن بخش وارد نمایید.






سئو

RSS

Powered By
loxblog.Com