نصب سنگ مصنوعی به وسیله چسب خمیری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 8 اسفند 1394
بازدید : 936
نویسنده : امین

یکی از بهترین روش نصب سنگ مصنوعی استفاده از چسب خمیری است زیرا این چسب نیاز به افزودنی ندارد و به تنهایی به وسیله آن می توانید سنگ مصنوعی را به سطح مورد نظر متصل نمایید. در این مقاله بهترین روش برای استفاده از چسب خمیری را برای شما بیان خواهیم کرد.

ابتدا سطح مورد نظر را کاملا تمیز و از گردو غبار و یا هر عنصر سست کننده دیگری پاک نمایید.در صورتی که سطح مورد نظر رنگ و کاشی و یا کنیتکس باشد ابتدا به وسیله تیشه سطح مورد نظر را خراش داده و سپس اقدام به نصب نمایید.

در ادامه به دلیل وجود مایعات پلیمری موجود در چسب های خمیری اگر سطح مورد نظر شما سیمانی بود باید آن را به وسیله آب از رطوبت اشباع کرد و در صورت گچی بودن حداقل یک روز قبل از نصب سطح را توسط قلم موی نقاشی با پلیمر بپوشانید .

در ادامه به وسیله کاردک شانه ای به صورت افقی و عمودی چسب خمیری را بر روی سطح بکشید و توجه کنید که میزان مصرف چسب به مقداری باشد که کاملا بین سنگ مصنوعی و دیوار را پر کند و محلی عاری از چسب در زیر آن وجود نداشته باشد ، پیشنهاد ما این است مه مقدار کمی از چسب را پشت سنگ مصنوعی هم مالیده و سپس نصب نمایید. همیشه مقداری از چسب را از ظرف آن خارج کنید که بتوانید در مدت 15 دقیقه عملیات نصب را به اتمام برسانید زیرا اگر نصب بیشتر از این طول بکشد لایه رویی چسب خمیری خشک شده و قدرت چسبندگی آن کاهش می یابد.

در ادامه سنگ مصنوعی را روی سطح قرار داده و با ضربه توسط چکش پلاستیکی آن را محکم نمایید و تراز کنید.

در انتها به وسیله ی یک فرچه ی پلاستیکی سطح را تمیز کرده و 24 ساعت بعد عملیات بند کشی را به وسیله کیسه بند کشی انجام دهید.





:: برچسب‌ها: سنگ مصنوعی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وب سایت سنگ مصنوعی | سنگ آنتیک خوش امدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

لطفآ ایتدا لینک ما را ( http://goo.gl/RcixGv ) با عنوان سنگ مصنوعی در وبلاگ خود قرار دهید سپس لینک خود را در ابن بخش وارد نمایید.






سئو

RSS

Powered By
loxblog.Com