برش سنگ مصنوعی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 26 بهمن 1394
بازدید : 563
نویسنده : امین

شما شاید تصور کنید برش سنگ مصنوعی کاری بسیار ساده می باشد، ولی باید بدانید برش سنگ مصنوعی دارای تکنیک هایی می باشد که با استفاده از آنها می توان به آن جلوه خاصی داد، مهمترین این تکنیک ها معرق کاری و مشبک کاری است که در این مقاله این دو را توضیح خواهیم داد.

معرق ‌کاری

با استفاده از برش خاص و قرار دادن چند نوع سنگ مصنوعی در کنار هم و ترکیب آنها می توان طرحی بسیار زیبا خلق کرد. از این نوع برش بسیار در دکوراسیون داخلی استفاده می شود، به این برش و چیدمان سنگ مصنوعی معرق کاری می گویند که در آن از رنگ و طرح های مختلف سنگ مصنوعی می توان استفاده کرد.

به دلیل وجود سنگ مصنوعی در طرح و رنگ مختلف می توان با ترکیب آنها بی نهایت طرح زیبا و خلاقانه ایجاد کرد و محیطی زیبا را به وسیله آنها خلق کرد.

مشبک ‌کاری

از مشبک کاری سنگ مصنوعی بسیار در نماهای ساختمانی استفاده می شود. مشبک کاری چیست؟ به ایجاد برآمدگی و سوراخ در سنگ مصنوعی به منظور عبور نور و هوا مشبک کاری می گویند.

برای مثال در برخی نماها از قطعات فلزی برای هواکش ها استفاده می شود، که این امر از زیبایی نما ساختمان بسیار کم خواهد کرد، ولی با قرار دادن سنگ مصنوعی مشبک کاری شده به جای این هواکش ها می توانید نمایی زیبا و یک پارچه داشته باشید. از مشبک سنگ مصنوعی بسیار برای عبور نور نیز استفاده می شود که می توان از آن در دکور داخلی نیز بسیار استفاده کرد.





:: برچسب‌ها: سنگ مصنوعی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وب سایت سنگ مصنوعی | سنگ آنتیک خوش امدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

لطفآ ایتدا لینک ما را ( http://goo.gl/RcixGv ) با عنوان سنگ مصنوعی در وبلاگ خود قرار دهید سپس لینک خود را در ابن بخش وارد نمایید.






سئو

RSS

Powered By
loxblog.Com